Social Icons

marți, 27 martie 2012

Invata de la luna sa nu te inspaimanti!

Invata de la luna sa nu te inspaimanti!

Este un vers dintr-o poezie care mie îmi place foarte mult şi într-o seară stăteam undeva departe de casă, afară într-o curte şi era noapte afară, eu priveam spre cerul senin şi la luna care era singurul luminător şi mi-am adus aminte de acest vers din acea poezie.
M-am întrebat: „Ce trebuie să învăţ de la lună ?”
Am continuat să privesc înspre cer şi să analizez puţin luna şi am tras vreo 3 concluzii:

1. Să luminez. Indiferent cât de negru este întunericul, indiferent cât de frig este, indiferent ce se întâmplă în jurul meu eu trebuie să fiu acea lumină care luminează întreg pământul, conştient fiind că în noapte numai lumina mea se vede. Fii conştient că în dreptul celor care trăiesc în jurul tău, lumina ta trebuie să se vadă, nu au altă lumină în noaptea din viaţa lor, ci doar o lumină care trebuie să vină de la tine.

2. Să nu mă tem de nimic. Luna pur şi simplu nu poate face nimic ca norii să nu o acopere, ci doar stă la locul ei şi aşteaptă ca norii să treacă. Am observat că unii nori sunt mai mici, alţii mai mari, alţii mai groşi, unii nu chiar atât de denşi, dar indiferent de felul norului luna continuă să-şi facă treaba ei: să stea la locul ei şi să lumineze. Tu ai un loc în care ai fost pus, nu te teme de nimic, căci norii vin, dar nu uita că ei trec, datoria ta este să stai acolo unde eşti ţinând credinţa ta în Isus Hristos şi fruntea sus că El este Cel care te ţine în mâna Lui şi nimeni şi nimic nu te poate afecta.

3. Să merg înainte. Mi-am adus aminte de orele de geografie, luna are un traseu bine stabilit pe care trebuie să-l parcurgă, nu contează ce vreme este, nu contează ce anotimp este, nu contează câţi nori sunt, nu contează ce trebuie să îndure, ea merge înainte şi se ţine de traseul ei. Tot aşa, noi, cei ce suntem copiii lui Dumnezeu, avem trasată o cale de către Domnul Isus. Trebuie să ne ţinem de acea cale, de acel traseu, indiferent ce va veni pe cale noi trebuie să mergem înainte. Isus a făcut la fel, cei dinainte de Isus au făcut la fel, cei de după Isus au făcut la fel, NOI trebuie să facem la fel.

Meditează şi tu asupra acestui vers, asupra acestor cuvinte şi fie ca Părintele îndurărilor şi Dumnezeu oricărei mângâieri să te ajute să iei exemplu de la lună şi să îţi dea putere să asculţi tot ceea ce Dumnezeu vrea ca tu să faci.

Autor: Zullu

Un comentariu:

Contribuie. Parerea ta conteaza.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Blogger Templates