Social Icons

vineri, 15 iunie 2012

Cel mai batran cuplu din lume da sfaturi cu privire la relatii

Herbert and Zelmyra Fisher din North Carolina. Ei sunt casatoriti de 86 de ani si detin recordul pentru cuplul casatorit de cei mai multi ani, si ia ghiciti ! Zelmyrea are 101 ani, iar Herbert are 104 ani.
Fericitul cuplu a intrat pe Twitter de Valentine’s Day pentru a da sfaturi celor interesati. Aflati ce cred ei despre dragoste, chiar si in momentele de rascruce citind urmatoarele randuri.

1. Ce v-a facut sa credeti ca va puteti petrece restul vietii impreuna ? Ati fost vre-un pic speriati?
H & Z: Cu fiecare zi care trecea, relatia nostra devenea mai solida si mai sigura. Divortul NU a fost niciodata o optiune pentru noi, nici macar un gand.

2. Cum ati stiut ca sotia era jumatatea voastra?
H & Z: Am crescut impreuna si am fost prieteni buni inainte de casatorie. Un prieten este pentru toata viata, la fel si casnicia noastra.

3. Exista ceva ce ati schimba in casnicia voastra dupa 80 de ani?
H & Z: Nu am schimba nimic. In casnicia noastra nu exista secrete si am facut ceea ce era nevoie pentru noi si pentru familia noastra.

4. Care este sfatul dumneavoastra pentru cei care spera sa-l intalneasca pe partenerul perfect ?
Zelmyra: Al meu era chiar dupa colt!! Niciodata nu este prea departe, asa ca pastrati-va speranta, cand il vei intalni iti vei da seama ca el este alesul !

5. Care este cel mai important sfat despre casatoriepe care il puteti da ?
RESPECT, SPRIJIN SI COMUNICARE pentru celalalt. Fii increzator, onest si sincer. Iubeste-l pe celalalt din toata inima.

6. 6.Care sunt cele mai importante calitati ale unui sot bun ?
Zelmyra: Un bun muncitor si intretinator al familiei. Anii ’20 au fost foarte grei, dar Herbert a muncit si ne-a daruit tot ce era mai bun pentru noi. M-am casatorit cu un om bun!!

7. Care este cea mai frumoasa amintire pe care o aveti de ziua indragostitilor?
Zelmyra: Eu gateam in fiecare zi! Herbert a plecat mai devreme de la serviciu si m-a surprins – mi-a gatit cina ! Este un bun bucatar !!!
Herbert : I-am spus ca voi gati cina pentru ea si am rugat-o sa se relaxeze. Expresia ei si farfuria goala mi-au inseninat ziua !

8. V-ati casatorit de tineri – cum ati reusit sa va dezvoltati ca oameni si totusi sa nu va indepartati ca si culplu ?
« Cei care planteaza o samanta impreuna si o recolteaza sarbatoresc tot impreuna »

9. Care este cei mai draga amintire din toti cei 86 ani de casnicie ?
Mostenirea noastra : Cei cinci copii, zece nepoti, noua stranepoti si un strastranepot.

10. Comunicarea dintre voi a devenit mai usoara odata cu trecerea timpului ? Cum va pastrati calmul ?
Copii au crescut asa ca vorbim mai mult acum. Ne putem bucura acum de timpul petrecut impreuna pe veranda sau in leagan.

11. Cum ati reactionat in fata momentelor cand trebuia sa stati departe unul de celalalt pentru perioade mai mari de timp ?
Herbert : Am stat departe unul de celalalt pentru doua luni atunci cand Zemyra a fost in spital cu cel de-al cincilea copil. A fost cea mai dificila perioada din viata mea. Mama Zemyrei m-a ajutat sa tin gospodaria si pe ceilalti copii Altfel mi-as fi pierdut mintile !

12. La sfarsitul unei zile mai dificile din relatia voastra, care este cel mai imporant lucru pe care il luati in considerare ?
Aminteste-ti casatoria nu este un concurs : nu tine minte nimic. Dumnezeu v-a pus impreuna in aceeasi echipa ca sa castigati.

13. Lupta este importanta ?
Niciodata cea fizica ! Sa stabilim ca este normal sa nu fii intotdeauna de acord si lupta-te doar pentru ceea ce conteaza ! Invata sa te indoi, dar niciodata inapoi !

14. Care este cel mai si cel mai important important lucru pe care il impartasiti impreuna ?
Suntem amandoi crestini si cu credinta in Dumnezeu. Casatoria este un juramant catre Dumnezeu. Ne rugam impreuna si pentru celalalt in fiecare zi !

Traducerea: Alexandra Pavel

2 comentarii:

  1. Ce frumoși sunt!
    Și ei sunt exemplu că se poate trece peste orice, nu trebuie pus divorțul în față!

    RăspundețiȘtergere
  2. Familia este o binecuvantare.
    Mi-a placut mult ce au zis la un moment dat: ,,Aminteste-ti casatoria nu este un concurs: nu tine minte nimic. Dumnezeu v-a pus impreuna in aceeasi echipa ca sa castigati."

    RăspundețiȘtergere

Contribuie. Parerea ta conteaza.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Blogger Templates