Social Icons

duminică, 25 ianuarie 2015

Cateva ganduri pentru prietenii mei

Acest colaj este realizat de mine special pentru voi. Pentru imagine marita, dati click pe ea.

          La sfarsitul anului care s-a incheiat de curand, am meditat mai mult la viata mea si, implicit, la oamenii pe care Dumnezeu i-a pus in viata mea si in viata carora m-a pus. Stiu ca nimic si nimeni nu este la intamplare. Totul este ingaduit cu un scop precis. Mi-am propus ca in 2015, daca Dumnezeu va vrea, sa investesc mai mult in prietenii cu care m-a binecuvantat. Asa mi-a venit si ideea de a incepe noul an cu un gest de apreciere fata de prietenii mei.

          Dragi prieteni,

Multumesc pentru ca mi-ati oferit libertatea sa fiu eu insami, sa ma bucur de prezenta voastra, fara sa ma gandesc ca m-ati putea intelege gresit in ceea ce fac sau spun.
Multumesc ca mi-ati fost alaturi in incercari. Multumesc ca m-ati sustinut si nu m-ati parasit atunci cand aveam nevoie de incurajare, de sustinere in rugaciune sau de orice altceva. Multumesc ca ati infruntat cu mine momentele dificile.
Multumesc ca v-ati bucurat impreuna cu mine atunci cand m-ati vazut ca sunt bine sau cand am avut parte de diverse biruinte sau binecuvantari. Un prieten autentic se va bucura intotdeauna impreuna cu prietenul sau cand ii merge bine si nu va fi invidios.
Multumesc ca m-ati ascultat atunci cand am avut nevoie sa vorbesc cu voi, ca ati fost atenti si interesati sa intelegeti ceea ce va impartaseam.
Multumesc ca m-ati acceptat si iubit pe mine pentru mine, nu pentru ceea ce v-ati dorit poate sa fiu.
Multumesc ca ati cautat sa ma ajutati sa devin ce mai buna varianta a mea. Multumesc ca m-ati acceptat asa cum sunt, dar, in acelasi timp, m-ati indrumat cum trebuia sa fiu.
Multumesc pentru toate cuvintele frumoase spuse despre mine cand nu eram de fata si despre care am aflat mai tarziu, iar de altele poate niciodata. Un adevarat prieten este acela care are ceva frumos de spus despre tine si cand nu esti de fata si care iti ia apararea cand este cazul sa o faca.
Multumesc ca nu ati fost intotdeauna de acord cu mine, multumesc ca mi-ati spus, in dragoste, adevarul, indiferent daca mi-a placut sa il aud sau nu in acel moment.
Multumesc ca atunci cand am avut nevoie de voi, ati facut efortul sa ma ajutati cu ce aveam nevoie si nu ati invocat diverse scuze pentru lipsa dorintei de a-mi fi alaturi.
Multumesc ca m-ati sunat si v-ati facut timp pentru mine, chiar daca aveati si voi atatea pe cap, atatea care necesitau timpul si energia voastra. Timpul vostru este viata voastra si mi-ati oferit practic o parte din viata voastra, un timp pe care nu il veti mai primi inapoi, dar pe care l-ati investit in mine si in alti prieteni.
Multumesc ca m-ati iubit atunci cand nu eram usor de iubit. Multumesc ca ati avut rabdare cu mine.
Evident, sunteti oameni si mi-ati si gresit. Eu v-am gresit voua la randul meu. Dar ne-am iertat reciproc pentru ca asta fac prietenii. Nu cauta sa adune resentimente unii fata de altii, ci cauta sa rezolve, orice problema ar aparea, din radacina si atunci cand apare, nu mai tarziu.

Pe masura ce timpul se scurge, inteleg ca nu este important sa amfoarte multi prieteni, ci putini, dar autentici. Voi mi-ati facut clipele de bucurie mai frumoase si cele grele, mai usoare. Multumesc! Sunt privilegiata cu voi in viata mea. Dumnezeu sa-Si reverse binecuvantarile Sale peste voi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Contribuie. Parerea ta conteaza.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Blogger Templates