Social Icons

miercuri, 28 decembrie 2011

7 ganduri pentru sfarsit de an si nu numai ...


1. Circumstantele sunt intr-o continua schimbare, asadar nu trebuie sa depind de ele.
2. Ceea ce conteaza in mod suprem si vital este sufletul meu si relatia mea cu Dumnezeu.
3. Dumnezeu Se preocupa de mine ca un Tata si nimic nu mi se intampla fara stirea Sa. Chiar si firele de par de pe cap imi sunt numarate. Nu trebuie sa uit niciodata asta.
4. Voia lui Dumnezeu si caile Lui sunt un mare mister, dar stiu ca ceea El voieste sau ingaduie este neaparat spre binele meu.
5. Orice situatie din viata este o expresie a bunatatii si dragostei lui Dumnezeu. Prin urmare preocuparea mea este sa caut aceasta manifestare specifica a bunatatii si a dragostei lui Dumnezeu, sa fiu pregatita pentru surprize si binecuvantari deoarece "Caile Lui nu sunt caile mele si gandurile Lui nu sunt gandurile mele."
6. Trebuie sa privesc circumstantele si imprejurarile nu in ele sau prin ele insele, ci ca parte a modului lui Dumnezeu de a se comporta fata de mine in lucrarea de desavarsire a sufletului meu si de a ma duce la perfectiunea finala.
7. Oricare ar fi imprejurarile mele in prezent, ele sunt temporare, sunt trecatoare si nu ma pot priva de bucuria si slava care ma asteapta la final impreuna cu Hristos.


Autor: M.L.Jones.
Sursa: aici

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Contribuie. Parerea ta conteaza.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Blogger Templates